Thursday, October 22, 2009

apa yg dcari~

i meet my some1 last nite..lame jugak xjumpe die..ritu mase raye pun kjap je..coz die kje dn ak praktikum..ndway nak lek dr opish die col..so mlm tuh kmi plan nak kuar sme or myb lepak umah ak je..coz ak pun de janji ng sowg lagi mber utk on9..tp mlang nye beruang kutub dah bwk lari braodband g campg..hampeh je..3arituh..adeiyhh..

about some1 tuh, ak cam rase die len je kali nieyh..urm cam de yg xkne..after korek pnye korek..finally smua nye tbongkar..huh..xctly ak dpt rse pe yg die rse..myb yg de pngalamn n sipi2 pngalamn cam kmi pasti rse..even xbnyak myb skit pasti de..

owhh..dan sebenarnya..aa'aa..(sing like yuna)
tuh mslh die..tp ak lak yg xcukup kuat nak thn airmata ble dgr sme nye dri mulut die..ak nak sgt tahu..pe yg bleyh buat cinta btahun tuh dpndang xbmakna..ya ak tau ak pun blum ckup bek utk cinta..but nape erkk sme pun cepat berubah..mcm2 ader dlm pikirn ak..agak2 ader xjwpn utk ak??..teringat lak kate2 dari jue..ermm cinta tuh indah tp ble dah masuk tahun ke3 sme tuh dah makin hambar..now ak mgakuinye..if dlu ak cam ragu2..tp ble dah de pgalamn sdiri n based pada pengalaman2 2mbe bek ak..ak akui sme tuh ader benarnye jugak..urm ak xslahkn smenye pda lelaki tp tolong bg jwpn kat ak n ajari ak serta yg len camne nak lupa kan kowg semudah kowg mlupakn kami??

No comments: