Wednesday, September 9, 2009

h0w plasTic r u?

penerimaan~
kata opish mate ak date rini canteq (yesh!!aite yon)huahuhua..
09 sept 2009..
tarikh rini yg ttbe mjdi sme nye terasa baru..

maka dcini i nak dedicate something pd some1..

thanx skali ag kerna mbaca blog nieyh n thanx krna dah pun bg cma kizinn tuh..xtau camne lg nak bterima kasih kerna kmo dah sudi kembalikan ape yg sy harapkn slama nieyh..criuzly cma btol2 mhargainy..buat kmo juga..cma jugak nak minta maaf dr pertama kite jumpe sampai skunk..segalanya..tahun nieyh smpena bulan bek dn tarikh cantek nieyh cma nak mohon ampun atas smenya..dn thanx jugak utk sme yg pernah kmo lakukn untuk cma..cma akui kmo mmg diantara pberian tuhan yg terbek buat cma, cme cma yg xpndai nak hargai n jaga ape yg tcipta dlu kat depan mate..tp sme tuh dah blalu jdi skunk xde penyesalan dah..cma akui silap cma n cma terima smenye dgn redha..3tahun dah blalu mmg bnyak yg brubah mmg bnyak yg tjadi tp sme tuh ada beknye..sme tuh mdewasakn cma..n patot bterima kasih dgn kamo coz kmo mnyedarkn sme..patotnye xplu tgu 3thn utk hari ni..terasa senget lak g lari dri mhadapi kenyataan..hahahaha..

jwpn kpd ptnyaan kmo..

yup..
nangis..nangis..nangis dan itu je yg sy buat utk basuh sgalanya..

sy mnangis tiap kali ader yg mengingatkn sy tntg kmo..
tiap kali name kmo dsebut..
dn tiap kali tringat sme nye..
sy mnangis tiap kali ttg kmo dtulis..
tiap kali slps sy mlihat adek kmo yg hampir spt kmo..
tiap kali mengingatkn keluarga kmo..
dan sy menangis teruk bile sy dpt tau kmo punye kreta dgn die dn akn btunang..
kerna itu yg prnah sy cube bina dgn kmo..
dan tangisn sme tuh dsambut oleh mama..btemankan mama..

tp tu dlu yul..
skunk sy mhadapinye dgn tenang even ada sdikit kesal..n sebal..sy mampu utk hadapi nye..itu yg pasti.. sy senang dgn cre sy sdiri..mnyembunyikan ape yg ade..skunk sy xminta pape dr kmo.. cma cme minta kmo bahgia dn terus bahgia..krna itu slayaknye buat kmo..kmo bhak utk terus bahgia..dn kmo juga harus tahu sy juga bhgia..mulai dri harini kmo akan jd kwn cma, spt mane echa dgn kmo, adah dgn kmo..
ok yul..congratez utk ape yg kmo dah dpt..
n jom mule kan nyer dgn buku baru..xde lagi sedeyh2..huahuahua..
harus kuat..~
:P

p/s : -de komen dr mbe..thanx kowg..
link-hipokrit..
fiza- sgt senget..
qila- ak pijak ko kang, nak kasi ma nanes ag ke?(tajam dowh ayat ko,ak kla..)
yon- plastik xde ruang udara


1 comment:

Yon said...

Aja aja fighting!!!
U ve to be strong cma.
Bila e dah jumpa yul, tanpa ada apa2 perasaan sedih atau imbasan memori lama..bermakna e dah get over him.

Power puff girl!