Thursday, August 20, 2009

yanG saYa maHO...~

saya mahu..

wish...
eyhHhh epPy buRfdaY kamo..
urmMmm klaka wish dlm nieyh...
tp peduli ape..hahahaha..
arrrRrr xkuat ag nak bhadapan dgn km0..
dlm nieyh pun kre ok la..
hope kmo bahgia..
dan sntiasa bhgia..
dan hope ape yg kmo cari n idam kan slama ini mnjadi milik km0..
everything will b yours..
amiN~

saya mahu..

tgk cter UP..
erMmm sya ajak seNget tapi die bilang joh n takot sesat ke singapore..
sengal..
huhh..so ble agak nye sy bpeluang..
urm..urm..
mangsa kedua sy akan ajak ialah mama..
huahuahua..myb akan ader lgi..kami single part III..huahuahuahua

saya mahu..

kuwus..
brat badan saya dah nek..mdadak dn xmampu utk sy bawak lagi lemak2 yg ade..
peha sy smkin mbesar arrr.. like drumstik..yummiieee..
lapa la plak..huahuahuahua..

saya mahu..

mula kan yg baru..
i wanna change everything..
smpena nak masuk bulan baru nieyh..
bulan islam erk..bulan ramadhan nieyh..
urmmm slmt bpose seme..
sya nak mula kn yg baru..nak lupakan sme..
lupakn pe yg patot dn spatotnye dlupakn..
xmao igt ape yg blaku 3thun yg lepas..dn akn nak blajar mnerima khilangn..
huahauhaua..
caiyok..caiyok e..
u go gurll (ayat kazen ak-nita)

saya mahu..

ayiep tau..
sy senang melihat die senang..
melihat n mdengar die btemu dgn cinta baru nye..
congratez..
(wah sedikit berat dcini)

saya mahu..

abishkan praktikal..
huahuahau..
pat2..

No comments: